Velkommen til Holistisk Klinik!




Lider du af sygdomme, som medicin ikke hjælper tilstrækkeligt på?
Er du træt af bivirkninger?
Ønsker du en helhedsforståelse af dine problemer, hvor der bliver sat ind på alle relevante områder?
Lidelser og sygdomme skyldes ofte mangler, som kan udbedres - og ved at tilføre, hvad der er brug for, kan man få det bedre uden bivirkninger. Med en holistisk tilgang ser vi på de mange faktorer, som kan spille ind i forhold til dine problemer, og identificerer, hvad du har brug for, så du kan genvinde dit velbefindende. Vi identificerer eventuelle ubalancer og retter op på dem.

Mit navn er Anette Paulin. Jeg er uddannet cand.mag., leder af uddannelsen i NHT Naturlig Hormonterapi ® og medlem af Dansk Selskab for Ortomolekylær Medicin. Jeg har beskæftiget mig med kost og sundhed hele livet. Min far var naturlæge og behandlede allerede sidst i 60'erne med vitaminer, mineraler og homøopatisk medicin, så jeg er sådan set vokset op med en viden på det område.

Men jeg har også selv altid haft stor interesse for alt, hvad der vedrører sundheden og hvordan man kan afhjælpe sygdomme og lidelser med kost, vitaminer, mineraler, urter og andet.
Viden om kroppens hormoner, vigtigheden af hormonel balance og hvordan man kan bevare eller genskabe balancen har været mit fokus i mange år nu, og det har ført til bogen "Naturlig hormonterapi - opgør med østrogenmyten", som jeg har skrevet sammen med min mand. Den kan du læse mere om på min blog.

Sammen har vi også skabt Center for Naturlig Hormonterapi, som arbejder for at fremme kendskabet til naturlige midlers helbredende virkninger. Vi har en uddannelse i NHT Naturlig Hormonterapi®for behandlere. Læs mere om mulighederne her.